Klachten
Hoewel wij ons uiterste best doen om onze klanten tevreden te stellen, kan het altijd gebeuren dat je ontevreden bent over onze producten of dienstverlening en dat je ervoor kiest een klacht in te dienen. Wij vragen je vriendelijk om jouw klacht aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier per post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
Lollipop Rebels
Kettingstraat 15 bus 102
9000 Gent
België
hello@lollipoprebels.be
+32 493486963
Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je onze aangereikte oplossing niet voldoende op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Webshop Trustmark, waar Lollipoprebels.be bij is aangesloten.