Veelgestelde vragen
Komen de kleuren van de producten in de webshop volledig overeen met de kleuren van de geleverde producten?
De foto's die wij gebruiken zijn meestal afkomstig van de merken zelf. Zij doen hun best om de foto's zo goed als mogelijk overeen te doen komen met de werkelijkheid. Toch kan het geleverde product er wat anders uitzien dan op foto. Dit heeft onder meer te maken met het type scherm waarop je de foto's bekijkt. Heb je twijfels dan kan je steeds contact met ons opnemen.
Zijn de vermelde prijzen de volledige prijs of komt er nog iets bij?
De prijzen die je bij de producten en in jouw winkelmandje ziet zijn inclusief BTW. Je betaalt wel nog een verzendkost. Meer informatie daarover lees je hier ofwel hieronder.
Hoeveel bedraagt de verzendkost?
Leveringen in België
Gratis levering vanaf €30.
Voor bestellingen onder €30:
- bpost levering thuis of op het werk: €4,95. De leveringen gebeuren van maandag tot vrijdag.
- Levering in een bpost afhaalpunt in je buurt : €3,95. Jouw pakket blijft 14 dagen beschikbaar in het afhaalpunt. Wordt het pakket naar ons teruggestuurd, dan worden er extra verzendkosten aangerekend.
Leveringen in Nederland
Gratis levering vanaf €30.
Voor bestellingen onder €30:
- bpost levering thuis of op het werk: €6,95. De leveringen gebeuren van maandag tot vrijdag.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij proberen jouw pakketje binnen 24 uur na plaatsing van de bestelling aan bpost te overhandigen. bpost levert in normale (niet-corona-) tijden binnen 24 uur in België, binnen 1 à 2 werkdagen in Nederland. Je ontvangt van ons een track and trace link via e-mail. Zo kan je de status van je pakketje in het oog houden.
Voor meubeltjes geldt een langere levertermijn. Meubels worden niet geleverd door bpost, maar door een andere koerierdienst (afhankelijk van het meubel). Bekijk goed de levertermijnen op de productpagina. Bij vragen kan je steeds contact met ons opnemen via onze contactpagina.
Ik ben niet tevreden over het ontvangen product. Kan ik het terugsturen?
Het kan altijd gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent met de geleverde producten. Hoewel het niet vaak gebeurt, kan een pakje beschadigd raken tijdens het transport. In zulk geval is het goed om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via hello@lollipoprebels.be. Ook kan het gebeuren dat een product toch niet aan jouw wensen voldoet of dat je je om welke reden dan ook bedenkt. Je kan je steeds beroepen op het herroepingsrecht. In zulk geval kan je het product binnen de 30 dagen (dat is dubbel zo lang dan de wettelijke 14 dagen) gratis aan ons retourneren. Opgelet, want om te kunnen retourneren, moet aan enkele voorwaarden worden voldaan. Meer informatie over retourneren en het herroepingsrecht lees je hier.
Zijn alle producten in voorraad?
Wij hebben alle producten in stock, behalve de producten waar expliciet bij staat 'uitverkocht' of 'op bestelling'. Wanneer een product tijdelijk is uitverkocht, hebben wij het doorgaans binnen een week opnieuw in stock. Wil je op de hoogte blijven van wanneer een uitverkocht item opnieuw beschikbaar is, stuur ons gerust een mailtje zodat we je kunnen verwittigen. Sommige, meestal grote of gepersonaliseerde, producten zijn op bestelling en hebben een langere levertijd. Ook hiervoor kan je ons een mailtje sturen op hello@lollipoprebels.be.
Kan ik een cadeautje naar iemand laten opsturen?
Dat kan zeker! Geef bij het uitchecken de gegevens in van de persoon naar wie je het cadeautje wilt versturen, in plaats van jouw eigen naam en adres. Vul wel jouw eigen e-mailadres in, zodat de bevestiging bij jou terecht komt en je weet wanneer het cadeautje werd geleverd. In het winkelmandje zie je een vak waar je een opmerking kan plaatsen. Vraag ons om het cadeautje in te pakken en vermeld eventueel een boodschap die je wilt doorgeven aan de ontvanger. Wij pakken het product in en voegen een mooi kaartje met jouw persoonlijke boodschap aan het pakje toe. Deze dienst is helemaal gratis!
Ik wil een Lollipop Rebels cadeaubon geven. Hoe doe ik dit?
Onze cadeaubonnen zijn digitaal. Dit wil zeggen dat wij geen cadeaubonnen per post versturen. Om een digitale cadeaubon te geven, ga je naar https://lollipoprebels.be/products/cadeaubon. Je hebt de keuze tussen een bon van €10, €25, €50 of €100. Je betaalt de bon en krijgt automatisch een e-mail met een code toegestuurd. Je kan de digitale cadeaubon printen en zelf overhandigen aan de gelukkige ofwel de e-mail met de bon naar de ontvanger doorsturen.
Hoe verzilver ik mijn Lollipop Rebels cadeaubon?
Een cadeaubon verzilveren kan door de unieke code die op de cadeaubon vermeld staat in te geven in het 'kortingscode' vakje dat je ziet bij de checkout. Vergeet niet op de knop 'toepassen' te klikken zodat de bon onmiddellijk wordt verrekend.
Opgelet: de waarde van je cadeaubon kan niet gesplitst worden in meerdere bestellingen. Je kan de code dus maar één keer gebruiken, in één enkele bestelling. Je probeert best de volledige waarde van de cadeaubon te spenderen, want eventuele overschotten kunnen niet worden bewaard of uitbetaald. Cadeaubonnen zijn niet cumuleerbaar met andere cadeaubonnen of kortingscodes.
Jullie zijn lid van Webshop Trustmark. Wat houdt dat in?
Om het certificaat van Webshop Trustmark te kunnen krijgen, moet je als webshop voldoen aan een waslijst van vereisten en regels, die gecontroleerd worden door juristen. Zo weet je als consument:
- Bij welk bedrijf je winkelt (en dát je überhaupt bij een echt bedrijf shopt);
- Dat je kan shoppen in een beveiligde betaalomgeving;
- Dat je privacy wordt gewaarborgd tijdens en na het shoppen;
- Dat alle verkoopsvoorwaarden juridisch in orde zijn;
- Dat alle regels m.b.t. verzenden en retours worden nageleefd door de webshop;
- Dat je beroep kan doen op een onafhankelijke geschillenbemiddeling mocht je een probleem hebben met de webshop.
Kortom, doordat wij zijn aangesloten bij Webshop Trustmark kan je met een gerust hart bij ons shoppen! Meer informatie vind je via volgende link: https://www.webshoptrustmark.be/Leden-en-Partners/Lid-Details/677?s=1.
Wat is Mollie?
Mollie is een gelicentieerd bedrijf dat betalingen verwerkt voor webshops. Meer dan de helft van de Belgische webshops gebruikt Mollie als betalingsprovider. Je kunt hen zien als een tussenpersoon. Mollie zorgt ervoor dat jouw geld veilig van je bank naar onze rekening gaat. Omdat Mollie het betalingsproces uit handen neemt voor Lollipop Rebels, zie je Mollie of Stg Mollie Payments op je bankafschrift staan. Dat is dus volkomen normaal.
Heb je een vraag voor ons die niet wordt beantwoord op deze pagina? Neem contact op via hello@lollipoprebels.be. Via de roze tekstballon onderaan rechts op onze website, vind je nog andere manieren om ons te contacteren. Ook op onze contactpagina kan je terecht.