Verzending binnen 24h | Gratis vanaf €30 | 30 dagen retourneren

Verzenden - Betalen - Retourneren

Verzenden

Onze pakketjes worden verzonden met bpost. 

Leveringen in België

Gratis levering vanaf €30.

Voor bestellingen onder €30:

  • bpost levering thuis of op het werk: €4,95. De leveringen gebeuren van maandag tot vrijdag.
  • Levering in een bpost afhaalpunt in je buurt : €3,95. Jouw pakket blijft 14 dagen beschikbaar in het afhaalpunt. Wordt het pakket naar ons teruggestuurd, dan worden er extra verzendkosten aangerekend.

Leveringen in Nederland, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk, Italië en Spanje

Gratis levering vanaf €30.

Voor bestellingen onder €30:

  • Levering thuis of op het werk: €6,95. De leveringen gebeuren van maandag tot vrijdag.

Leveren

Wij doen ons best om jouw pakketje zo snel mogelijk nadat jouw bestelling werd geplaatst aan bpost te overhandigen. Jouw pakje wordt onder normale omstandigheden binnen 24 uur aan bpost overhandigd, op werkdagen, en geleverd door bpost binnen 24 uur in België en binnen 48 uur in Nederland. Levering in andere Europese landen gebeurt normaal gezien binnen 3 tot 6 werkdagen, afhankelijk van het land. Via de Track & Trace functie van bpost, kan je de status van het pakje opvolgen.

Je was niet thuis om het moment van levering?

Was je niet thuis op het moment van levering? Met je aanbiedingsbericht dat werd achtergelaten in jouw brievenbus, kan je je pakje afhalen in jouw postkantoor.
 

Betalen

Betalen kan eenvoudig, snel en veilig met:

  • Visa
  • Mastercard
  • Maestro
  • Creditcard via Paypal (VISA/Mastercard) 
  • Bancontact
  • KBC/CBC Payment
  • Belfius Direct Net
  • ING Home’Pay
  • iDEAL (enkel voor Nederland)
  • Klarna Afterpay

Retourneren/herroepingsrecht

Hoewel we ons uiterste best doen om onze producten zo goed mogelijk te beschrijven, kan het natuurlijk altijd gebeuren dat je niet tevreden bent met jouw aankoop. Je kan een aangekocht artikel binnen 30 dagen na ontvangst gratis retourneren. Een motivatie is daarbij niet verplicht, maar kan ons wel helpen om onze service te verbeteren.

Hoe kan je een artikel retourneren?

Voor klanten in België

1) Stuur ons zo snel mogelijk een mailtje met de volgende gegevens:

  • Jouw volledige naam
  • Het ordernummer van je bestelling.
  • Optioneel: vul het Formulier voor Herroeping in en voeg het bij jouw e-mail (download hier).

Na ontvangst van deze e-mail, sturen wij je zo snel mogelijk per e-mail een bpost retouretiket op. Dit retouretiket kan je downloaden en printen. Kleef vervolgens het retourticket op de doos waarin je het artikel terugstuurt. Gebruik indien mogelijk de oorspronkelijke verpakking. Indien je de oorspronkelijke verpakking gebruikt, zorg er dan voor dat je het retourticket over het oorspronkelijke verzendetiket kleeft.

2) Ga met het pakketje en het retouretiket naar jouw dichtstbijzijnde postkantoor, postpunt of Kariboo!-spot. De medewerkers van bpost helpen je graag verder.

Belangrijk:

  • Wij dienen het geretourneerde product binnen 30 werkdagen nadat je van ons het retourticket hebt gekregen te ontvangen.
  • De terugbetaling zal zo snel mogelijk gebeuren, uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst van de retour, op voorwaarde dat alle voorwaarden zoals hieronder beschreven strikt voldaan zijn.

''De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument en gebeurt binnen de 5 werkdagen nadat de ondernemer het geretourneerde product in ontvangst heeft mogen nemen.''

  • De artikelen moeten in hun oorspronkelijke staat en bij voorkeur de oorspronkelijke verpakking, met alle erbij geleverde accessoires, en gebruiksaanwijzingen worden teruggestuurd. Teruggestuurde artikelen mogen gepast worden, maar mogen niet gebruikt zijn. Wanneer een artikel een waardevermindering is ondergaan door het gebruik ervan, zal dit in rekening worden gebracht door ons.
  • Voor het retourneren kan enkel het officiële bpost retouretiket, waarop het retouradres automatisch is ingevuld, worden gebruikt.
  • Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht. Je krijgt ook de leveringskost die je betaalde bij de bestelling van het product door ons terugbetaald.
  • Retourneren is niet mogelijk bij gepersonaliseerde producten of producten die door hun aard niet kunnen worden terugbezorgd.

Voor klanten in andere landen:

1) Stuur ons zo snel mogelijk een mailtje met de volgende gegevens:

  • Jouw volledige naam
  • Het ordernummer van je bestelling.
  • Optioneel: vul het Formulier voor Herroeping in en voeg het bij jouw e-mail (download hier).

Na ontvangst van deze e-mail, sturen wij je zo snel mogelijk per e-mail een bpost retouretiket op. Dit retouretiket kan je downloaden en printen. Kleef vervolgens het retourticket op de doos waarin je het artikel terugstuurt. Gebruik indien mogelijk de oorspronkelijke verpakking. Indien je de oorspronkelijke verpakking gebruikt, zorg er dan voor dat je het retourticket over het oorspronkelijke verzendetiket kleeft.

2) Ga met het pakketje en het retouretiket naar jouw dichtstbijzijnde postkantoor.

Belangrijk:

  • Wij dienen het geretourneerde product binnen 30 werkdagen nadat je van ons het retourticket hebt gekregen te ontvangen.
  • De terugbetaling zal zo snel mogelijk gebeuren, uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst van de retour, op voorwaarde dat alle voorwaarden zoals hieronder beschreven strikt voldaan zijn.

''De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument en gebeurt binnen de 5 werkdagen nadat de ondernemer het geretourneerde product in ontvangst heeft mogen nemen.''

  • De artikelen moeten in hun oorspronkelijke staat en bij voorkeur de oorspronkelijke verpakking, met alle erbij geleverde accessoires, en gebruiksaanwijzingen worden teruggestuurd. Teruggestuurde artikelen mogen gepast worden, maar mogen niet gebruikt zijn. Wanneer een artikel een waardevermindering is ondergaan door het gebruik ervan, zal dit in rekening worden gebracht door ons.
  • Voor het retourneren kan enkel het officiële bpost retouretiket, waarop het retouradres automatisch is ingevuld, worden gebruikt.
  • Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht. Je krijgt ook de leveringskost die je betaalde bij de bestelling van het product door ons terugbetaald.
  • Retourneren is niet mogelijk bij gepersonaliseerde producten of producten die door hun aard niet kunnen worden terugbezorgd.

Voor een gedetailleerde beschrijving van ons retourbeleid, verwijzen we je graag door naar onze algemene voorwaarden.