100% veilig én achteraf betalen

Gratis verzending vanaf €30

Verzonden binnen 24h

Gratis retourneren binnen 30 dagen

7/7 klantenservice

Webshop Trustmark kwaliteitslabel

Contacteer ons via Whatsapp (7/7)

Geboortelijst FAQ

Voor welke gelegenheden kan ik een lijstje aanmaken?

In onze webshop vind je voldoende leuke producten om een geboortelijstje aan te leggen. Misschien zal je elders nog een lijst willen aanleggen met standaard babybenodigdheden zoals slabbetjes en kleertjes. Bij Lollipop kan je een lijstje aanleggen met producten uit de categorieën Meubels, Kinderkamerdecoratie, Accessoires en Speelgoed.

Leg een geboortelijstje aan met meubeltjes en decoratie om de babykamer in te richten! Of deel een lijst met familie en vrienden voor de verjaardag, communie of het lentefeest van jouw kindje.

Je hoeft geen minimum aan producten toe te voegen, dus zelfs wanneer je slechts een vijftal producten wilt, kan je al een lijst aanmaken. Indien er voor minstens €400 van jouw lijst werd gekocht, ontvang je wel een cadeaubon ter waarde van 10% van de totale aankoopprijs. Stel dat er voor €500 van jouw lijst werd gekocht, dan ontvang jij dus een cadeaubon ter waarde van €50!

Kan ik de producten live komen bekijken?

Lollipop Rebels beschikt voorlopig niet over een fysieke winkel. Het is dus niet mogelijk om de producten live te komen bekijken alvorens ze aan jouw lijstje toe te voegen. Heb je vragen over een product, dan kan je echter steeds contact met ons opnemen. Op vraag kunnen we steeds extra foto's of een video doorsturen van het product.

Hoe maak ik een lijstje aan?

Op onze website hebben we een speciale app waarmee je een lijstje kan aanmaken. Ga naar de geboortelijst app. Heb je nog geen account, dan kan je eerst een account aanmaken. Heb je wel al een account, dan kan je eenvoudig inloggen.

In de volgende stap vul je de gegevens van jouw lijstje, zoals de naam en het afleveradres, in. Vervolgens kan je producten aan je lijstje beginnen toevoegen. In de laatste stap ga je het lijstje delen met vrienden en familie via het tabblad 'Deel' dat je in de app vindt.

Wanneer ontvang ik de producten?

Producten van jouw lijstje die werden aangekocht, worden eenmaal per week gratis naar je opgestuurd. Ophalen is niet mogelijk aangezien wij geen fysieke winkel hebben.

Wanneer iemand iets van jouw lijstje wilt kopen, staat jouw adres automatisch ingevuld. De persoon kan er natuurlijk steeds voor kiezen om verzendkosten te betalen en het pakje elders heen te sturen. Dit wordt soms gedaan wanneer mensen een cadeau liever persoonlijk afgeven.

Opgelet: voor meubels is er een levertermijn van enkele weken. Werden er een meubel en een kleiner item aangekocht? Dan versturen wij alvast het kleinere item in afwachting van het meubel.

Krijg ik een melding wanneer iemand iets heeft gekocht?

Ja. Wanneer iemand iets aankocht van jouw lijst, ontvang je automatisch een e-mail.

Kan ik wijzigingen aanbrengen in mijn lijst?

Je kan op ieder moment wijzigingen aanbrengen in je lijst. Zo kan je nieuwe spulletjes toevoegen, het aantal items dat je wenst aanpassen of producten verwijderen.

Kan ik items reserveren?

Producten die je absoluut wilt ontvangen, kan je reserveren. Wij leggen het product dan voor je opzij. Zo kan iemand het zeker aankopen van jouw lijstje, ook wanneer het in onze webshop uitverkocht is.

Om producten van jouw lijstje te laten reserveren, stuur je ons een mailtje met vermelding van de 'Productnummers'. Die vind je terug in de eerste kolom van jouw lijstje. Je mag ook de naam van het product doorgeven.

Producten zijn pas definitief gereserveerd wanneer je van ons een mailtje ter bevestiging ontvangt.

Het artikel is uitverkocht op mijn lijstje

Onze app is rechtstreeks met onze voorraad verbonden. Het kan gebeuren dat een product dat op jouw lijstje stond is uitverkocht. Wil je dit vermijden, dan is het verstandig om producten die je absoluut wil ontvangen te reserveren (zie hierboven).

Geldt er een aankoopverplichting?

Er geldt geen aankoopverplichting voor producten die bij afsluiten van het lijstje niet werden aangekocht. Behalve wanneer het product werd gereserveerd of besteld (zie hierboven). 

Kan ik zelf iets kopen van mijn lijst?

Dat kan zeker. Surf naar de link die je gedeeld hebt met familie en vrienden en koop het gewenste item aan. Zorg ervoor dat je bent uitgelogd wanneer je dit doet.

Kan ik de gegevens van mijn lijstje wijzigen?

De gegevens van je lijstje wijzigen kan steeds. Zo kan je bij de geboorte de naam van je kindje en de geboortedatum invullen. Ook kan je een leuke foto uploaden en een boodschap achterlaten voor familie en vrienden.

Hoe sluit ik mijn lijstje af?

Lijstjes worden automatisch afgesloten 3 maanden na de geboortedatum of evenementdatum (verjaardag, communie, lentefeest). Het lijstje eerder afsluiten kan natuurlijk ook. Daarvoor kan je ons een mailtje sturen.

Ontvang ik een cadeaubon op het einde?

Wanneer er voor minstens €400 werd aangekocht van jouw lijstje, ontvang je een cadeaubon. De waarde hiervan is gelijk aan 10% van het verkochte bedrag. De cadeaubon is onbeperkt geldig in onze webshop.